2011-03-07

I sängen

Nu har Johanna fixat lite extra så tiden är rätt, bild i menyn.. Perfekt är verkligen hel nöjd! Hon är sjukt duktig på designer så skulle lätt rekomendera henne till alla som skulle vilja ha en ny design som är gjord precis som du vill ha den och liksom riktig proffsig [salkert.se]
Ligger i min fina säng med sänghimel brevid min pojkvän som är lite trött. Ska snart göra han sällskap. Annars gör jag fan ingeting som vanligt, sitter inne på msn för engångs skull.. Nu när man bloggar igen märker man hur man lite saknat att ha bloggen, så roligt att kolla tillbaks på gamla bloggar / arkiv och se vad man gjorde då och man ser en sån stor förändring hur man mognat och så.. Hoppas att det håller i sig i den hära bloggen och jag verkligen tar tag och ser till att det blir ett par blogginlägg om dagen. Nej men nu ska jag ta min kvälls cigg och mysa ner mig under täcket brevid min moseman och pussa honom.

Godnatt
Vet att jag är riktigt dålig på att lägga in bilder, ingen bild blogg här inte!

0 kommentarer:

Välkommen till min blogg!

Jag som skriver heter Alice och skriver om min vardag, shopping, vänner och min pojkvän V.
Hoppas ni gillar läsningen

Bloggintresserade

Använder Blogger.

Bloggdesign